Dior Arden Jaguar Lancome Perfumes Wholesale

Sport parfym närmade oss

Avsluta övningen är det lätt att svettas, höll våta kläder till hennes kropp, rörelse efter ett gott humör plötsligt halveras, plus då flöt Lianglv en dålig lukt, helt enkelt Xunde som finns liggande i jord. Det föreslogs att vid denna tid bör sprayas med parfym, svett och parfym blandas med fler människor på avstånd. Body andas doften av färskt rent respekt för andra, utan också för sin vård, vilket är orsaken till sporten parfym.

Parfym har en lång historia, var världens första flaskan av sport parfym formellt publicerades 1996. Ralph ‧ Lauren är en av amerikanerna som bor i Paris, fanatism av den franska parfym, plus de flesta amerikaner är bra på idrott och fritid sätt för honom organiskt tillsammans. Paris populära parfym är för stark, skulle rörelsen vara kontraproduktivt. Så han började leta efter en lämplig användning av parfym i rörelsen. År 1996, för Polo, utformad Lauren en lätt doft som innehåller marina alfalfa, Arabidopsis, hav kelp, marin fänkål och tång och andra ingredienser, som är världens äldsta sporter parfym.

Tyvärr är detta eleganta doft inte är lämplig för den populära stilen på parfym lyx sport kvinnor i världen inte orsaka för mycket eko. Men snart, sport parfym designer sikte på dem som tycker om sport hela tiden hålla kroppen doften av män, och denna inställning till livet och på uppdrag av mode.

Som rörelsen har successivt blivit en del av en hälsosam livsstil, har världens ledande kläder, parfym och kosmetika märken lanseras sport parfymer, även sport tillverkare och kända idrottsmän till en aktie, har erbjudit sport parfym som bär hans namn. Till 2002, det Män rörelsen parfymen inte bara blivit de mest populära doft produkter, också Europas mest populära julklappar.

Även om sporten parfym är populär i Europa, men i Guangzhou marknaden, men också svårt att hitta siffran rörelsen parfym. Reportrar var tvungen att hitta flera stora varuhus i Guangzhou sport parfym, gå några varv i kosmetika avdelningen och mellan sportkläder avdelningen slutligen hitta några flaskor på hyllorna i ett välkänt sport varumärke sport parfym, som är den Guangzhou enda varumärke av sport parfym.

Utelämnas av sporten parfym i Guangzhou, är bristen på korrekt förståelse av sport parfym. Sport parfym måste vara en naturlig kryddor, men smaken är inte så stark, raffinerade blommig citrus, är citron och bergamot citrus smak är gemensam för de flesta av de viktigaste sport parfym smak, män och kvinnor idrott parfym skillnaden stor. Så män kommer att känna med en blommig smak för "sissy", damer, men alltför lätt syrlig smak lite "manliga", kan resultaten av de två sidorna inte acceptera. Ytterligare andra engagera sig i inte vet skillnaden mellan rörelsen parfym och parfym, att det bara behöver välja ljuset smaken del av parfym kan vara, så inte tenderar att köpa sport parfym. Ovanligt att se en kund att köpa sport parfym, fick han veta att du väljer att idrotten parfym bara på grund av det än någon annan parfym billigare.

Det verkar att få folk att acceptera sporten parfym, behöver också en längre tid.

  1. E.Arden LIP - FIX CREAM SkinCare
  2. C.Dior HYDRA - STAR MOISTURE EMULSION DRY SKIN 50ml SkinCare
  3. C.Dior HYDRA - STAR MOISTURE - CREME - EMULSION DRY SKIN 50ml SkinCare
  4. C.Dior HYDRA - STAR MOISTURE CREME DRY SKIN 50ml SkinCare
  5. Jaguar JAGUAR MARK2 P / H EDT 5ml Women's Fragrances
  6. C.Dior ADVANCED WHITENING MASK 75ml SkinCare
  7. C.Dior EXPERT ADVANCED WHITENING MASK 75ml SkinCare
  8. Lancome EAU DE BIENFAIT,2 IN 1 CLEANSER AND TONER 200ml SkinCare
  9. Lancome MAQUI - LIBRE SkinCare

如何進行快速卸妝?

  許多女性對化妝很重視,但對卸妝卻不那麼重視。實際上,卸妝也是很重要的,不正確的卸妝會嚴重影響皮膚的健美。據生物學家研究發現,晚上10點至次日凌晨4點這段時間,是表皮細胞分裂最旺盛的階段。因此,這段時間需要卸妝,洗去化妝品,讓皮膚得到充分休息,以防止衰老。

  卸妝時,如果貼有假睫毛應先取下。可用手指按住外眼角皮膚,由內向外輕輕揭下,如果假睫毛粘得比較牢,可先用酒精棉球拭掉粘膠再揭。

  卸妝可用乳化卸妝油或高級護膚香皂,以清潔面部,保護皮膚,若用卸妝油時,可先把卸妝油放在兩個手掌上,輕柔面部皮膚,使化妝油彩與卸妝油混合,再用紙巾擦掉,然後用溫水沖洗面部和頸部。若用護膚香皂卸妝,與平常洗臉一樣,只是不要用毛巾用力擦臉,把香皂塗在手上輕輕擦臉,再用溫水沖洗。去掉口紅時,不要用紙直接擦,可用專門除去口紅的乳霜,或普通冷霜,只要塗少許在嘴唇上,然後輕輕擦掉。

  卸妝後,要用營養護膚霜塗抹面部皮膚,加強面部皮細胞的活力,以保護皮膚。

Trackback
RSS 2.0